czwartek, 23 września 2021

taki kraj, czyli tytułem wyjaśnienia

 Czasem człowiek chciałby coś zmienić, ale że trudno mu zrobić rewolucję w życiu, to robi ją... na blogu. W planach mam mniej więcej to samo, co było, tylko nieco inaczej, a co mi z tego wyjdzie? zobaczymy.

Nasuwa się pytanie, po co przeprowadzka, skoro ma być tylko 'nieco inaczej'.  Owszem, można było zmienić szablon, ale przyznacie, że wygodniej  urządzać się na nowo niż remontować, prawda? Mam kilka pomysłów, chciałabym przełożyć akcenty, mam też zamiar dublować część wpisów, czyli wrzucać tu i na fb, chciałabym zrealizować kilka projektów, m.in. zaczęty i porzucony 'projekt RYNEK', stąd podział na kategorie (na górnym pasku) i etykiety/tagi na pasku bocznym - to się jeszcze będzie zmieniać. A czas pokaże, co z tego wyjdzie, czy starczy mi na dłużej energii, której ostatnio coraz mniej... Mniej też wojażowania i wypadów w góry, raz że człowiek coraz starszy, dwa, pandemia mnie spowolniła i ograniczyła, wreszcie - zmieniły mi się potrzeby i zainteresowania, również te fotograficzne. Zauważyłam nawet coś w rodzaju znudzenia niektórymi tematami, zarówno poza jak i miejskimi, choć przymus chodzenia z aparatem pod ręką nie zanikł jeszcze;) 
Tyle tytułem wstępu;
 witam na nowym miejscu, na stronie  

taki kraj...
😊

38 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo rozumiem Twój manewr.
    Też mi się chce czegoś innego, niż dotychczasowy blog, ale jeszcze sama nie wiem co to ma być.
    Niech Ci tutaj dobrze będzie, po Twojemu, tak jak sobie to wymyśliłaś.
    Najważniejsze, że nie znikasz z pola widzenia;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) już od dłuższego czasu czułam potrzebę zmiany, ale sama nie wiedziałam w jakim kierunku, teraz mam ogólna ideę, ale ona się jeszcze krystalizuje. Najważniejsze, że zrobiłam ten pierwszy krok i od razu poczułam się lepiej, zachęcam:) I dziękuję, i witam:)

      Usuń
  2. Covid wiele zmienił w życiu każdego chyba człowieka, a skoro ma być przyczynkiem do czegoś nowego, to niech Ci się darzy, jak sobie wymyśliłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nieustająco zapraszam, teraz pod nowym adresem:)

      Usuń
  3. No widzisz, a wczoraj zaglądałam znów na Klimaty, co taka cisza... jeszcze nie było pożegnalnego posta 😉
    No to teraz - SZEROKIEJ DROGI 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i będę, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i polecam się:) i dziękuję:)

      Usuń
    2. Aż dziw, że mostu nie rozebrali, kolorowy przecież, tęczowy prawie , a to grzech teraz...

      Usuń
    3. Nie strasz, bo jeszcze przemalują....

      Usuń
  5. Pewnie, że łatwiej od nowa.
    Będę kibicować, powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebne mi emocjonalne wsparcie, że tak to ujmę, więc dzięki raz jeszcze:)

      Usuń
  6. Też będę kibicować i zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemnej zabawy i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i fajnie. Zmiany są potrzebne. Ja jakoś tak raz na kwartał przestawiam graty w chałupie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre:) na razie spróbuję coś przemeblować tutaj. Oczywiście zapraszam:)

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że będziesz TU często zaglądać. ;)) Ja będę na pewno! Działaj i niech Ci to da radość i satysfakcję! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam GPS, w którym prowadził mnie K. Hołowczyc. Uwielbiałam jego:" jesteś poza trasą, nowa będzie lepsza". Wiedziałam, że z nim zawsze dojadę do celu bez stresu.
    Tobie życzę, aby nowe było lepsze ;) Będę zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pozwolisz, ja też tu będę zaglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. ;)
    Ludziom czasem potrzebne zmiany. Mało tego ludzie się czasem przeprowadzają pod nowe adresy. Wszystko dozwolone w granicach prawa. Także powodzenia i przesyłam pozdrowienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli miałaś potrzebę i odwagę coś zmienić , to dobrze , pomyślności na nowej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat przywiązuję się do miejsc! Ale będę do Ciebie zaglądać i podglądać Twoje wszystkie ścieżki, którymi podążasz! Nawet mi się zrymowało! 🤗
    Niech Ci zawsze pióro sprzyja!!! 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się przywiązuję, ale po 10 latach potrzebuję zmiany:)

      Usuń
  15. To życzę powodzenia w tej nowej odsłonie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę tu zaglądać! Zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w nowej formie. Stronę sobie zapisałem, więc będę zaglądać przy okazji. Oby nowa formuła była dla Ciebie lepsza niż poprzednie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyjemy, zobaczymy, nieustannie zapraszam i, oczywiście, sama do ciebie regularnie zaglądam:)

      Usuń
  18. Kiedy będzie jakaś druga notka?... bo zaglądam i zaglądam ...😥

    OdpowiedzUsuń

Ostatnio pisuję dość nieregularnie, ale to nie znaczy, że nie zaglądam do Was:)