sobota, 23 września 2023

plaża, morze, mewy krzyk...

     

Zapraszam was dziś na ustecką plażę, w końcu po to się jeździ nad morze, żeby spędzać czas nad wodą, prawda? Poleżeć, pospacerować, poopalać się, a czasem i popływać. Sprawdzić w walce z falami. Albo pomarznąć, zależnie od pogody 😉Idziemy.

 

                            
                           

                                   

        
                                   

                                   

                         
                           


         Plaża w Ustce jest szeroka i długa, w oddali widać też wieżę w  Orzechowie.

         

        

       

         

                                   

                                   

 

17 komentarzy:

  1. A następnym razem zwiedzimy miasto, zapraszam już teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym chciała zanurzyć się w tych falach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty juz nie narzekaj, wymoczyłas sie w morzach za wszystkie czasy ostatnio:)

      Usuń
  3. Fajnie pożegnałaś się z latem. Na plaże przyjdzie nam trochę poczekać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tęsknię za jesienią, wkurzają mnie wysokie temperatury, nie mogę się doczekać chłodniejszych dni. I kolorów:)

      Usuń
  4. Nie pogardzę żadną pogodą, byle morze szumiało :-)
    Dzięki za spacer, nawet mewy usłyszałam!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i ujęcia :) Zachęcasz do odwiedzenia plaży w Ustce. Może uda się 2 przyszłym roku... Czekam na zdjęcia z miasta, ciekawa jestem zmian . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zawiodę:) Ustka pieknieje z roku na rok, warto ją odwiedzić, naprawde.

      Usuń
  6. Fajne zdjecia, teskno mi za plaza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni raz - nie, że akurat w Ustce, ale w ogóle nad polskim morzem - jakieś 45 lat temu... i pewnie już się nie zdobędę na taką podróż 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mówię, ale to jest tylko kilka kilometrów więcej, niż z Krakowa do Pragi...😁

      Usuń
    2. 🤣
      Z tym, że Praga ma trochę większą siłę przyciągania (dla mnie) 😁

      Usuń
    3. Wiem i rozumiem, ale morze na chwilę, dla zdrowotności, jak będziesz miała więcej czasu? Czemu nie 😊

      Usuń
  8. BBM: Morze ma niesamowitą moc urzekania. Ciagle fascynujące, ciągle w ruchu… W Ustce nie byłam, ale morze jest piękne w każdej nadmorskiej miejscowości!

    OdpowiedzUsuń

Ostatnio pisuję dość nieregularnie, ale to nie znaczy, że nie zaglądam do Was:)